Cake for my colleagues

Hey Peeps

Jeg håber, at I har haft en god weekend indtil videre.

Jeg arbejder pt. ved Puma, og min kollega Anne og jeg blev enige om at indføre kageordning
– kage hver dag.

Min kagedag kom, og jeg følte mig kreativ.
Her er resultatet:

|

|

Chokoladekage med blåt glasur og et Puma logo af kakaopulver.
Den indgød respekt blandt kollegerne 😉

Hvis nogen skulle være i tvivl om fremgangsmåden mht. logoet, så er det så nemt som følger:

– Print det ønskede motiv ud – jeg fandt logoet på Google.
– Klip eller skær det farvede område ud.
– Læg papiret på kagen og drys flormelis, kakao eller andet over.

 Voilà!

Nu vil jeg ud og løbetræne til de 6,4 km, som jeg har sat mig i hovedet at skulle løbe til Marselisborg løbet d. 28. august…


XOXO
Frida 

 

Leave a comment

