Surprise!

 

Jeg beklager, at overraskelsen ikke kom i aftes som lovet, men jeg var simpelthen så træt, da jeg kom hjem fra byen..

Men her er den så!

|

|

Taddaaaa!
Jeg har fået en medusa piercing! 😀

Jeg er så skide hamrende glad for den, den er da for fræk 😉

Billedet tog jeg lige efter, at jeg var kommet ind af døren i aftes, og altså før den hævede op. Da jeg vågnede i morges, var min overlæbe dobbelt så stor!
Why botox when you can get a piercing instead 😉

Men nu må hævelsen gerne snart falde igen, det er ret ucharmerende at spise med åben mund og slasket overlæbe.. 😀
For ikke at sige irriterende.

Jeg må skifte labret smykket om 9 dages tid, såfremt det er helet planmæssigt.
Jeg har købt nogle labrets over nettet, så der er lidt at skifte med:

|

Labret i titanium, grad 23.
Det er den samme som den, jeg har i nu – bare med kortere stav.

|

Gennemsigtig retainer labret
God til arbejdspladser, hvor piercinger ikke er så velsete.

|

14 karat massiv guld labret med bioplast stav
Metallerne til en piercing skal være meget rene, derfor 14 karat,
og bioplast er mest skånsomt for gummer og tænder + det er 100% allergivenligt.

|

Alle tre piercinger er købt hos www.shop.bodymod.dk
-de får mine varmeste anbefalinger. 

Nu vil jeg hente en isterning i fryseren til min pumpede læbe 😉
Rigtig god aften! 

XOXO
Frida 

|

Leave a comment

