Worth it?

|

Sometimes all you have to do
is forget what you feel
and remember what you deserve.


Så sandt som det er sagt piger.
Ingen fyr er Jeres tid og tårer værd, hvis ikke han forstår, hvor fantastiske I er både udenpå og indeni.

Man må gerne være kræsen og kræve retten til at blive behandlet ordentligt;
med kærlighed, respekt og oprigtighed.

Livet er for kort til opblæste, ignorante og uærlige fyre.
Jeg har været der… Åh, jeg har været der, og jeg har grædt snot
over mine kærligheders fravalg af mig, os og det vi havde.

Pas på Jer selv og husk, hvad I fortjener 🙂
– og kræv det så!

|

Source unknown

Source unknown

|

 XOXO
Frida

|

Keywords:
butterfly, feelings, love, quote, relationship, personal

Leave a comment

