Gold Confetti Tumblers

Hej Peaches   (◠‿◠)

Hvordan er vejret hos Jer? Det blæser en halv orkan her i Sønderjylland!
Heldigvis er solen fremme med jævne mellemrum.

Jeg skriver pt. eksamensopgave (baaaaah!), som skal afleveres på mandag, og derfor har der været småt med indlæg her på bloggen, men nu holder jeg lige en frokostpause fra skriveriet, og så kan jeg jo meget passende lige smide en DIY op til Jer  (◕‿<)

Denne gang har jeg været forbi House of Ernest, hvor jeg fandt en rigtig sød DIY,
som helt sikkert skal prøves.

|

|

Gold confetti tumblers|

|

Erin ovre fra House of Ernest brugte Krylon spraymaling, et mærke som får ret gode anmeldelser inden for DIY-verdenen, og som jeg desværre ikke er sikker på fås i Danmark…
Alternativt kan en Google søgning lede Jer til en internetforhandler.

Jeg vil dog gå i et byggemarked og spørge efter spraymaling, som egner sig specielt godt til glas, plus købe en klar spray lak med og bruge den som ‘finish’.
Derudover bruger hun også en permanent tus til at lave prikkerne.

Nu vil jeg nyde min makrelmad og en kop chai-latte, og så skal jeg tilbage til skriveriet…
I må have en rigtig dejlig dag, fortæl mig gerne hvad I skal bruge sådan en fredag på  (◠‿◠)✌

|

XOXO
Frida

|

Keywords:
confetti, DIY & Crafts, glassware, gold, House of Ernest, spray paint, tumblers

Leave a comment

