Highlight & Contour

Hvis der er noget, jeg gerne vil lære, så er det highlight og contour af mit ansigt!

Jeg har prøvet det et par gange – med katastrofalt udfald…  (o_O)
Men jeg har heller ikke det rigtige ‘udstyr’ endnu, og når jeg får anskaffet mig dét, så skal jeg også øve mig til jeg kan det på rygraden!
Highlight og contour gør så meget godt for ansigtet, man kan virkelig fremhæve eller skjule features, som man vil.

Jeg har fundet lidt forskellige guides til Jer, hvis I nu også skulle få lyst til at bevæge Jer ud i denne make-up kundskab:

|

|

Keywords:
beauty, blush, bronzer, contour, guide, highlight, make-up

Leave a comment

