Layered Summer Cake

Kan I holde varmen peaches? 😉

Jeg er lige kommet hjem fra sommerhus, og vi har haft et fantastisk vejr!
Sol fra en skyfri himmel og mindst 20-25 grader ☼
Lige nu bager solen også, og der er 24 grader – jeg sidder indenfor og slapper af, min hud kan simpelthen ikke klare mere sol lige nu.

Den anden dag lavede min kæreste pandekager over bål, og så brugte hans søster dem til at lave en pandekage-lagkage  (ˆ▽ˆ)

Den mindede om denne:

|

Source unknown

|

I vores var der jordbær, bananer, vanille creme, lidt jordbærsyltetøj, vanille flødeskum og chokolade smørepålæg (mindede om Nutella), og så med flødeskum og hele friske jordbær på toppen.
NUM!  (^▽^)

Sådan én skal jeg i hvert fald snart have igen  (>‿♥)

Hvad har I lavet her på det seneste?

|

XOXO
Frida

|

Keywords:
banana, food, fruit, layered cake, pancakes, strawberries, summer, vanilla

2 thoughts on “Layered Summer Cake

Leave a comment

