Time for festivals

Go’aften ladies

Det er godt nok ved at være noget tid siden jeg har smidt en ‘outfit’ post op.

Lysten til at finkæmme div. online shops har manglet, mest fordi jeg ikke selv har haft nogen penge at shoppe for, og så gider jeg simpelthen ikke sidde og se på alt det fede tøj og tilbehør 😀  Det er da bare for trist at blive mindet om de nyeste trends uden at kunne “deltage i løjerne”.

Men nu er lysten vendt tilbage, og jeg har nogle lækre outfits klar til Jer! 😉

Festivalerne er over os, og her er mit bud på et outfit, der vil rocke teltpladsen:

|

Festival|

T-shirt / SheInside
Taske /
SheInside
All Stars / Asos

Solbrille / H&M
Buksedragt / SheInside

|

XOXO
Frida

|

Keywords:
All Stars, crop top, envelope clutch, fashion, jumpsuit, outfits, rompers

Leave a comment

