Face of the day: Kavita Donkersley

|

Kavita fra Nordengland får mig til at ønske, at jeg var af indisk afstamning…

Jeg er glad for det jeg har, men GOSH! Look at her!
Hun er jo indbegrebet af laber, lille chokolade marengs!

Hun styrer bloggen She Wears Fashion, hvor hun mixer mærker som Choies, Alexander Wang, BOY London og Jeffrey Campbell med genbrug og vintage,
og på den måde ender hun altså op med de hotteste looks.

Jeg er vild med hendes flair for at kombinere det rå og det feminine ved inddragelse af genbrug.

Men bottom line, så er hun jo ikke featured som ‘Face of the day’
Fridas Peach for sin sans for mode alene.

Hun er featured på lige fod med de andre piger, jeg har vist frem i
‘Face of the day’, fordi jeg beundrer hver deres individuelle skønhed.

Disse piger fortjener at blive vist frem!

|

Uret viser nu 00:00, og jeg skal op om 6 timer…

Sov godt Peaches!
zzZZzz…

|

XOXO
Frida

|

Keywords of this post:
Alexander Wang, blogger, Choies, face of the day, fashion, Jeffrey Campbell, Kavita Donkersley

Leave a comment

